Fitness & Zo gesloten

Samen Sterk!

Maandag 23 maart heeft het kabinet aanvullende maatregelen genomen in de aanpak van het coronavirus. Sport- en fitnessclubs  moeten tot nader orde hun deuren sluiten

Ook Fitness & Zo is gesloten. We vinden het ontzettend jammer dat je voorlopig niet bij ons kunt komen sporten maar de gezondheid van onze leden en medewerkers staat natuurlijk voorop. We zullen zoveel mogelijk informatie met je delen waarmee je zelf in beweging kunt blijven.

Blijf zo actief mogelijk!

Laten we even een moment stilstaan en met onze gedachte zijn bij al die mensen die ons het meeste nodig hebben. Zieken, kwetsbaren en mensen die dierbaren verloren hebben. We willen veel troost, energie en liefde geven voor iedereen die het nodig heeft. Samen Sterk!

15 maart kwam als een shock voor ons als Fitness & Zo team. We staan natuurlijk achter deze maatregel om het COVID-19 virus te bestrijden en begrijpen dat het voor iedereen een zeer vervelende situatie is, maar zeer zeker noodzakelijk! Dit is een overmacht situatie en treft iedereen het is aan ons allen om hier zo goed mogelijk mee om te gaan.

Samen Sterk!

Van uit mijn hart wil ik iedereen bedanken voor de positieve reacties die wij hebben mogen ontvangen, dit geeft het gevoel van Samen Sterk!

We zijn ervan overtuigd dat we deze crisissituatie samen onder de knie zullen krijgen en wensen jou en je familie en collega’s veel succes en gezondheid toe!

vanwege coronavirus

FAQ 

Graag beantwoord ik enkele vragen:

V: Is Fitness & Zo open?

A: Nee, Fitness & Zo is voorlopig gesloten van 16 maart tot en met 6 april 2020

V: Hoe lang blijft Fitness & Zo gesloten?

A: Fitness & Zo blijft, zoals door de regering besloten, in elk geval gesloten tot 6 april. Afhankelijk van hoe de situatie zich ontwikkeld kan deze datum veranderen.

V: Kan ik me wel inschrijven als nieuw lid?

A: Ja, dat kan, je lidmaatschap zal ingaan op het moment dat Fitness & Zo weer open gaat.

V: Kan ik mijn abonnement wijzigen vanwege het coronavirus?

A: Voor wijzigen van het abonnement zijn de reguliere voorwaarden van toepassing.

V: Kan ik mijn lidmaatschap niet gewoon bevriezen?

A: Op basis van de huidige situatie kunnen we jouw lidmaatschap helaas niet zomaar bevriezen. We zijn, samen met de branchevereniging, verschillende mogelijkheden aan het onderzoeken.

V: Kan ik contact opnemen met Fitness & Zo?

A: Voor vragen zijn wij bereikbaar per email.

V: Ik wil graag thuis trainen om fit te blijven. Hoe doe ik dat?

A: We hebben tijdelijk toegang tot een online trainingprogramma met meer dan 100 oefeningen die van huis uit gedaan kunnen worden. En er is een mogelijkheid om Fitness materiaal te lenen.

V: Incasseren jullie abonnementsgelden terwijl jullie gesloten zijn?

A: Ja, we zullen de abonnementsgelden incasseren zoals gewoonlijk. We zijn de mogelijkheden voor compensatie aan onze leden aan het onderzoeken en zullen je hierover informeren.

V: Ik wil mijn lidmaatschap bij Fitness & Zo per direct opzeggen. Kan dat?

A: Wat jammer om te horen dat je het lidmaatschap wil opzeggen! De huidige situatie is volgens onze Algemene Voorwaarden geen geldige reden om het lidmaatschap per direct op te zeggen. Wij hanteren de reguliere opzegvoorwaarden waarbij je na het uitdienen van je contract met één kalendermaand opzegtermijn kan opzeggen.

Heb je verder nog vragen stuur gerust een bericht.

Met vriendelijke en sportieve groet,

Hans Hobbel